U bent hier: Home / Klantenservice /
Garantie
Wij streven altijd naar maximale klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel bijvoorbeeld defect is, zoeken we uiteraard een passende oplossing.
Gegronde klacht
Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- normale slijtage en/of
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Indien je een defectmelding heeft, kunt u dit eenvoudig bij ons melden via onderstaand formulier.
Nadat je alle gegevens heeft ingevoerd en verstuurd, ontvang je van ons binnen 24 uur een e-mail met het RMA-nummer en de bijbehorende instructies. Het RMA-nummer dien je mee te zenden met de retourzending. RMA staat voor Return Merchandise Authorization.
Kim’s Eden V.o.F geeft minimaal 30 dagen garantie op alle artikelen die je bij ons koopt.
Voor sommige artikelen geldt een uitgebreidere fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan – indien van toepassing – in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking kenbaar te maken.
Een eventuele fabrieksgarantie doet nooit afbreuk aan de wettelijke garantie.